Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Raadzaken

dinsdag 13 februari 2024

19:30 - 20:30
Locatie

Wijkcentrum t’Dok

Voorzitter
H. Zwerink
Toelichting

Uitnodiging geïnteresseerden en raad
Bijeenkomst over uitbesteden, inbesteden, quasi- inbesteden beheer wijkaccommodaties

Agenda documenten

Agendapunten

  1. 1

    Uitnodiging geïnteresseerden en raad
    Bijeenkomst over uitbesteden, inbesteden, quasi- inbesteden
    beheer wijkaccommodaties


    Plaats: Wijkcentrum t’Dok
    Genodigden: Geïnteresseerden, raadsleden, raadsvolgers, collegeleden,
    - besturen wijkaccommodaties ’t Dok, Brookshoes, Aahoes en de Trefhoek
    - Accres
    - Avedan
    Plv. griffier: Meriam Lütjann
    Voorzitter: Herman Zwerink


    Doel bijeenkomst:
    De raad en geïnteresseerden bijpraten over de keuze die het college heeft gemaakt voor de vorm van exploitatie en dagelijks beheer voor de 6 gemeentelijke wijkaccommodaties die in eigendom van de gemeente zijn en momenteel beheerd worden door een externe partij.


    19:30 uur Welkom – door de voorzitter


    19:35 uur Presentatie
    In een presentatie wordt een toelichting gegeven op de varianten uitbesteden, inbesteden en quasi-inbesteden en de keuze van het college.
    door: wethouder Jan Martin van Rees, Lysbeth Tol (senior adviseur team Facilities) en Evelien van Rijswijk-Hendriks (manager wijksturing)


    19:55 uur Mogelijkheid tot vragen


    20:30 uur Sluiting - door de voorzitter


    Eerder genomen besluit:
    Visie gemeentelijke wijkaccommodaties Almelo – Raadsbesluit 7-11-2023


    (De presentatie wordt na afloop van de bijeenkomst gepubliceerd.)

  2. 2